Medewerker Klantencontact

20-23 uur per week

 

Als medewerker Klantencontact ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze museumbezoekers, cursisten en docenten en verwerk je de administratie van de kunstenschool. Houd je graag het overzicht en schakel je snel? Denk je in oplossingen en kan je goed samenwerken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Oyfo is een verrassende plek waar iedereen welkom is. We hebben een interactief Techniekmuseum, een Kunstenschool en een Kunstpodium. Maar bovenal is Oyfo een inspirerende ontmoetingsplek waar je - zowel als bezoeker, cursist of scholier, maar ook als bedrijf, het onderwijs, kunstenaar of culturele instelling - kunt komen om te onderzoeken, samen te werken, te leren en te maken. Daarbij zetten we kunst, techniek en erfgoed als middel in. Medio 2021 zijn we verhuisd naar onze nieuwe locatie op Hazemeijer Hengelo. Op die plek zullen wij de komende jaren doorgroeien tot een bruisende place to be waar voor iedereen altijd iets te doen of beleven is.

 

Dit ga je doen

  • Je verwerkt de administratie voor de kunstenschool (in- en uitschrijvingen, facturatie, lokalenplanning enz.);

  • Je verwerkt de kasadministratie van zowel het museum als de Oyfo shop;

  • Je ontvangt museumbezoekers, verkoopt tickets en informeert en enthousiasmeert hen;

  • Je vertegenwoordigt Oyfo in de frontoffice, ontvangt bezoekers (cursisten, scholieren, bedrijven, kunstenaars), maakt hen wegwijs en informeert hen;

  • Je verkoopt museumtickets, cadeaukaarten, materialen en producten uit de Oyfo Shop en zorgt voor een aantrekkelijk presentatie ervan;

  • Je beantwoordt binnenkomende telefoontjes en mails met informatievragen over ons aanbod en museumvragen.

  • Je onderhoudt de relaties met onze klanten en cursisten;

  • Je werkt 20-23 uur per week, waarvan 1 a 2 vaste avonddiensten in de week tot 22:15 uur en gemiddeld één weekend in de maand.

Musthaves

  • Vriendelijk en open uitstraling;

  • Flexibel inzetbaar en bereid om in de avonden/weekenden te werken;

  • Een aanpakker;

  • Je bent communicatief en administratief sterk;

  • Oplossingsgericht, je kunt overzicht houden in ad hoc situaties;

  • Je hebt affiniteit met kunst en cultuur.

Solliciteren

Je solliciteert door op woensdag 22 mei 2024 om 19.15 uur naar de speeddate bij Oyfo te komen. Je neemt jouw CV mee en je zorgt ervoor dat je onderstaande 4 vragen* hebt beantwoord. Neem deze antwoorden uitgeschreven mee.

 

Om 19.20 uur zal de manager Bedrijfsvoering iets vertellen over de organisatie en zal de teamleider van Klantencontact iets vertellen over het team en de werkzaamheden. Daarna volgen de speeddates met o.a. medewerkers van team Klantencontact. Denken wij dat jij de geschikte kandidaat bent, dan zullen we je uitnodigen voor een tweede gesprek.

 

*4 vragen

  1. Hoe reageer jij in de volgende situatie: de school komt binnen, er is een wc verstopt, de telefoon gaat en er staat iemand die iets wil kopen uit de winkel.
  2. Hoe handel jij als je tijdens jouw dienst een telefoontje krijgt van je collega die zich ziek meldt en die avond moet werken.
  3. Er is een groep die een arrangement (ruimte gehuurd, horeca, rondleiding) heeft geboekt en alles moet hiervoor geregeld wordt. Hoe pak jij dit aan?
  4. Je hebt dienst maar het is heel rustig bij Oyfo, wat doe je?

Dit bieden wij

Als medewerker Klantencontact kom je terecht in een dynamische en warme organisatie waar geen enkele dag hetzelfde is. Je werkt in een hecht team en hebt een belangrijke rol als aanspreekpunt voor zowel bezoekers als collega’s. Voor deze functie bieden wij een salaris passend bij jouw talenten en ervaring o.b.v. de cao-Kunsteducatie.

 

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Ellen Guleij, teamleider Klantencontact (074-2430054 of e.guleij@oyfo.nl). Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Chantal Pekkeriet, Manager Bedrijfsvoering (074-2430054 of c.pekkeriet@oyfo.nl)